Obchodné podmienky

Obchodné podmienky - Špecializácia na produkty z liečivého konope, konopná masť, konope

konope24.sk
Produkty z liečivého konope, konopná masť
Produkty z liečivého konope, konopná masť, konope

Obchodné podmienky

 Obchodné podmienky, reklamačné podmienky a podmienky ochrany osobných údajov (ďalej len Obchodné podmienky)

 

1. Úvodné ustanovenia

Tieto podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.konope24.sk. Kupujúci potvrdením objednávky v plnom rozsahu akceptuje tieto Obchodné podmienky vyhlásené predávajúcim. Vzťahy kupujúceho a predávajúceho sa riadia týmito Obchodnými podmienkami a tieto sú pre obe strany záväzné, ak nie je v zmluve výslovne stanovené niečo iné. Obchodné podmienky bližšie upresňujú práva a povinnosti predávajúceho aj kupujúceho a vo svojom aktuálnom znení tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy.

Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar za podmienok stanovených týmito Obchodnými podmienkami a kupujúci sa zaväzuje objednaný tovar riadne prevziať a zaplatiť zaň predávajúcemu kúpnu cenu.

 

2. Prevádzkovateľ internetového obchodu (ďalej len e-shop) www.konope24.sk

Prevádzkovateľ: Schnella s.r.o., Praha 4 - Michle 140 00, Jaurisova 515/4, IČO: 28786912

 

3. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu www.konope24.sk sú záväzné. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že je oboznámený s týmito Obchodnými podmienkami a s reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

 

Predmetom kúpnej zmluvy sú iba položky výslovne uvedené v kúpnej zmluve - objednávke (ďalej len tovar). Predávajúci sa zaväzuje, že bude svojim odberateľom dodávať:

• bezchybný tovar v súlade so špecifikáciou alebo vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru

• vyhovujúci normám, predpisom a nariadeniam, platným na území Európskej únie

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie formulárom predpísaných údajov a náležitostí pričinenia objednávky. Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy.

 

Kúpna zmluva vzniká potvrdením prijatia objednávky. Potvrdenie objednávky bude Prevádzkovateľom zaslaný na email kupujúceho uvedený v objednávke.

Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári.

 

Po zaplatení kúpnej ceny a jeho prevzatia vzniká vlastnícke právo kupujúcemu.

Vyplnenie registračného formulára, alebo záväznej objednávky v rámci internetového obchodu www.konope24.sk, dáva kupujúci súhlas k uchovávaniu a archivovaniu osobných údajov o kupujúcom a jeho nákupoch.

 

 

4. Platobné metódy a ceny tovaru

 

Objednaný tovar je možné uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

1. Dobierkou - pri dodaní tovaru dopravcom

2. Bankovým prevodom - vopred na bankový účet prevádzkovateľa pred dodaním tovaru, na základe nami vystavenej faktúry

3. Osobne - v našom sklade, nutné vopred dohodnúť po telefóne

Prevádzkovateľ si vyhradzuje na základe oznámenia zverejneného na www.konope24.sk priebežne meniť možnosti platobných metód.

Ponukové ceny, uvedené v e-shope, sú platné v okamihu objednania. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť ceny v závislosti od vývoja menových kurzov, inflácie či pri zmenách dodávateľských podmienok výrobcov a dodávateľov tovaru do e-shopu. Kúpna cena je považovaná za zaplatenú až pripísaním celej kúpnej ceny za danú objednávku na účet predávajúceho, uhradením v hotovosti či prevzatím zaplatenej dobierky.

Predávajúci zostáva vlastníkom tovaru až do zaplatenia celej kúpnej ceny. Faktúra, vystavená na základe kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, je súčasne daňovým dokladom.

Ceny uvedené v e-shope sú platné iba pri objednaní prostredníctvom tohto e-shopu a pri vybranom spôsobe platby.

 

5. Dodacie podmienky, ceny dopravného

Dodávky predmetu plnenia budú, podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností prevádzkovateľa, realizované v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 1 - 5 dní od prijatia objednávky. Vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia. Nebude možné realizovať objednávku do maximálne 10 pracovných dní, bude o tejto skutočnosti zákazník informovaný a má právo už od prijatej objednávky odstúpiť alebo akceptovať dlhšiu dobu vybavenia tejto objednávky. Za splnenie objednávky sa považuje doručenie tovaru na uvedenú adresu kupujúceho. Dopravu na túto adresu si objednáva a zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom musí obsahovať daňový doklad, ktorý slúži zároveň ako záručný list pre príslušný tovar.

Ceny dopravného a spôsobu platby:

http://www.konope24.sk/sk-texty-1.html

 

6. Prevzatie zásielky od zmluvného prepravcu

 

Kupujúci je povinný prezrieť tovar ihneď pri jeho prevzatí a skontrolovať, či je nepoškodený, kompletný a bez iných chýb. Predávajúci nenesie zodpovednosť za poškodenie tovaru počas prepravy k zákazníkovi, preto, ak je tovar poškodený dopravou, kupujúci spíše s prepravcom protokol o škode a škodu vymáha od prepravcu, ktorý za túto škodu v plnej miere zodpovedá. Odporúčame poškodenú zásielku od dopravcu vôbec neprevziať a nechať ju vrátiť späť na adresu predávajúceho.

 

 

7. Záruka a Reklamačný poriadok

 

Ako v každom obchode , tak aj v našom e - shope sa môže stať , že budete chcieť zakúpený tovar reklamovať . Hoci sa snažíme predávať iba tovar prvotriednej kvality , vždy sa môže objaviť chybný výrobok , pričom táto vada sa prejaví až po nejakej dobe . Sme samozrejme pripravení Vám maximálne vyjsť v ústrety aj v otázkach reklamácií a pre tieto prípady platia nasledujúce reklamačné podmienky . Všetka reklamačné konanie vo vzťahu k spotrebiteľovi sa riadi Občianskym zákonníkom .




Záručná doba začína plynúť okamihom prevzatia tovaru kupujúcim .

V prípade, že sa v priebehu záručnej doby (v prípade poskytnutia záruky za akosť) alebo v priebehu doby podľa predchádzajúceho odseku vyskytne vada tovaru, pre ktorú nemôže byť zakúpený výrobok riadne používaný, a túto vadu možno odstrániť, Kupujúci právo na jeho bezplatnú opravu. U odstrániteľné vady na doteraz nepoužitom výrobku Kupujúci právo namiesto odstránenia vady požadovať výmenu chybného výrobku za bezchybný. U odstrániteľnej chyby má Kupujúci ďalej právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. V prípade vady, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne užívaný ako tovar bez vady, Kupujúci právo na výmenu tovaru, na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Práva z vadného plnenia Kupujúcemu nenáleží, ak Kupujúci o vade pred prevzatím veci vedel, alebo ak vadu sám spôsobil. Kupujúci nemá právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, ani požadovať dodanie nové veci, ak nemôže vec vrátiť v tom stave, v akom sú doručené, okrem prípadov ustanovených zákonom. Neodstúpi Ak Kupujúci od kúpnej zmluvy alebo neuplatní Ak právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny. Kupujúci právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že predávajúci neuskutoční nápravu v primeranej dobe alebo že by zjednanie nápravy Kupujúcemu pôsobilo značné ťažkosti.

Reklamáciu nie je možné uplatniť na závady atomizer , ktoré vznikli použitím neoriginálnych náplní či e - liquidu , ktoré užívateľ zakúpil inde než od firmy Schnell s.r.o ,Jaurisova 515/4, 140 00 Praha 4, IČ : 28786912 . Na trhu sú aj náplne a e - liquidy s agresívnejším zložením , ktoré môžu poškodiť atomizer . Všetky náplne a e - liquidy predávané našou firmou sú určené do elektronických cigariet predávaných touto firmou .

Predávajúci môže po dohode s kupujúcim nahradiť vadný a prípadne neopraviteľný tovar iným tovarom s rovnakými parametrami .

Záverečné reklamačný ustanovenia
V prípade splnenia vyššie uvedených podmienok garantujeme maximálne urýchlenie reklamácie a jej vybavenie formou výmeny tovaru alebo vrátenie peňazí .

Povinnosti kupujúceho - reklamácie chybného tovaru

Kupujúci je povinný prezrieť tovar ihneď po prevzatí a skontrolovať, či je nepoškodený, kompletný a bez iných chýb. Predávajúci nenesie zodpovednosť za poškodenie tovaru počas prepravy k zákazníkovi. Preto, ak je tovar poškodený dopravou, kupujúci spíše s prepravcom protokol o škode a škodu vymáha od  prepravcu, ktorý za túto škodu v plnej miere zodpovedá. Odporúčame poškodenú zásielku od dopravcu vôbec neprevziať a nechať ju vrátiť späť na adresu predávajúceho.

Tovar, ktorý reklamujete, je nutné vrátiť v pôvodnom obale, úplný, vrátane dokladu o zakúpení (faktúry), ktorý slúži zároveň ako záručný list. Ďalej je nutné priložiť sprievodný list s popisom reklamovaných chýb. Faktúra je priložená ku každej zásielke (objednanému tovaru) a táto slúži zároveň ako záručný list. Predávajúci odporúča pre reklamáciu použiť reklamačný list, ktorý je možné si stiahnuť TU.

Ak si zákazník (kupujúci) tovar neodoberá osobne, tak sa rozumie prevzatím tovaru a tým pádom aj dátum začatia plynutia záručnej doby okamih, kedy tovar kupujúci preberá od dopravcu.

 

Ak kupujúci zistí akýkoľvek rozdiel medzi tým, čo je uvedené na faktúre a skutočne dodaným tovarom (napríklad v druhu alebo množstve dodaného tovaru) alebo ak s dodávkou nedostane správne vyplnený dodací list či faktúru, je povinný ihneď (najneskôr však do piatich dní) podať písomnú správu na adresu predávajúceho, ktorý vyhotovil faktúru. Ak tak neurobí, hrozí mu, že na neskoršie prípadnú reklamáciu nebude braný ohľad.

 

Rozpor medzi kúpnou zmluvou a dodaným tovarom

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

 

Uplatnenie reklamácie v záručnej dobe

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať doporučene na adresu Schnella s.r.o., Husovo nám. 75, 584 01 Ledeč nad Sázavou. Balíček nie je možné zaslať na dobierku, takýto nebude predávajúcim prevzatý. Odporúčame poistenie zasielaného balíčka s reklamovaným tovarom.

Tovar, ktorý reklamujete, je nutné vrátiť v pôvodnom obale, vrátane dokladu o zakúpení, ktorý slúži zároveň ako záručný list. Ďalej je nutné priložiť sprievodný list s popisom chyby. Vzor reklamačného listu je možné si stiahnuť TU.

Kupujúci je povinný do balíčka priložiť nasledujúce nevyhnutné informácie potrebné pre vybavenie reklamácie:

a) kontaktné údaje

b) názov reklamovaného výrobku

c) číslo objednávky, z ktorej sa reklamácia uplatňuje, prípadne číslo faktúry

d) čo najvýstižnejší popis chýb a ich prejavov

Kupujúci má možnosť využitia tohto Reklamačného listu.

 

K vybavovaniu reklamácií či odstúpeniu od zmluvy použite nasledujúci kontakt:

Schnella s.r.o., Melechovská 539, 584 01 Ledeč nad Sázavou

Schnella s.r.o.

Jaurisova 515/4

Praha 4 - Michle

140 00

 

E-mail: email@konope24.sk

Mobil: +420 608 138 367

 

Povinnosť predávajúceho

O reklamácii kupujúceho predávajúci rozhodne ihneď, najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia reklamovaného tovaru a upovedomí o tom reklamujúceho formou elektronickej pošty, prípadne telefonicky. Predávajúci je povinný vydať písomný reklamačný protokol, ktorý obsahuje informácie o tom, kedy spotrebiteľ právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie. Predávajúci sa zaväzuje maximum oprávnených reklamácií vyriešiť nasledujúci pracovný deň po ich prevzatí, a to výmenou tovaru „kus za kus“.

 

Ak nie je možné z objektívnych dôvodov oprávnenú reklamáciu vyriešiť nasledujúci pracovný deň po jej prevzatí predávajúcim, je povinnosť predávajúceho reklamácie vrátane odstránenia chyby vybaviť bez zbytočných odkladov, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa strany nedohodnú inak.

 

8. Odstúpenie od objednávky (kúpnej zmluvy)

V súlade so zákonom č.108/2000 Z.z. máte ako zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. Toto právo sa vzťahuje iba na nepodnikateľské subjekty. V opačnom prípade nemôže zákazník odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu, a to podľa § 53, č.40/1964  Z.z.

 

Ak budú splnené podmienky pre vrátenie tovaru v 7-dňovej lehote a ak sa rozhodnete pre neho, žiadame Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok.

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy možno urobiť iba písomnou formou, ktorá musí byť na adresu predávajúceho doručená najneskôr do 7 dní od dátumu prevzatia tovaru od zmluvného prepravcu. V oznámení o odstúpení od kúpnej zmluvy uveďte číslo objednávky, číslo faktúry, variabilný symbol, dátum nákupu a číslo bankového účtu, na ktorý požadujete zaslať sumu za tovar.

Ak ste už tovar prevzal (a) a posielate ho späť, môžete tak urobiť iba za nasledujúcich podmienok:

- Tovar musí byť nepoškodený

- Tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu a originálneho obalu) s originálom dokladu o kúpe tovaru

 

Tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám (POZOR! Doporučene neznamená na dobierku). Pokiaľ bude tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý a vráti sa kupujúcemu.

 

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš bankový účet, uvedený v oznámení o odstúpení od kúpnej zmluvy, a to najneskôr do 7 pracovných dní po fyzickom prevzatí tovaru. V prípade nedodania kompletného tovaru či inak odporujúce vyššie uvedeným podmienkam sa termín posúva do doby dodania plnohodnotného tovaru.

 

V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť.

 

Odstúpenie od objednávky sa rieši individuálne.

 

Predávajúci si vyhradzuje právo odstúpiť od objednávky (kúpnej zmluvy) v prípade, že objednaný tovar sa už nevyrába, popr. nedováža, alebo sa výrazne zmenila cena výrobku, alebo boli neúplne alebo chybne vyplnené iniciály kupujúceho.

 

9. Ochrana osobných údajov

Spoločnosť Schnella s.r.o. ako prevádzkovateľ e-shopu www.bomba-cig.sk nezhromažďuje žiadne osobné dáta, ktoré by mohli identifikovať špecifickú osobu, okrem prípadov, kedy osoba sama poskytne www.konope24.sk tieto dáta dobrovoľne. Takéto dáta môžu byť získané v prípade, keď sa osoba dobrovoľne zaregistruje za účelom využívania služieb serveru www.konope24.sk , dobrovoľne si objedná tovar prostredníctvom www.konope24.sk , zúčastňuje sa prieskumov, zúčastní sa hlasovania atď. Akékoľvek osobné informácie identifikujúce konkrétnu osobu nebudú predané, ani predané tretej strane, okrem prípadov kedy na to užívateľ bude upozornený v dobe zberu dát. Získané dáta (kontaktné informácie) môžu byť využité k reklamným kampaniam spoločnosti Schnella s.r.o., ale s tým, že v prípadných reklamných oznamoch (väčšinou emailových) musí byť uvedené, že zákazník má právo požiadať formou emailu či automatickej odpovede na reklamný email o vymazanie zo zoznamu skupiny, ktorej sú tieto reklamné oznámenia zasielané. Spoločnosť Schnella s.r.o.  má povinnosť bezodkladne toto želanie bezvýhradne rešpektovať.

Schnella s.r.o. si vyhradzuje právo robiť analýzy o správaní užívateľov na svojich internetových stránkach. Medzi tieto analýzy patrí napr. meranie návštevnosti, počet užívateľov zobrazených všetky reklamné bannery a počet kliknutí na jednotlivý banner, tieto dáta sú k dispozícii tiež jednotlivým zadávateľom reklamy - vždy ako štatistický prehľad, nie menovite. Užívatelia by tiež mali vziať na vedomie, že dáta, ktoré dobrovoľne poskytnú do diskusných fór alebo iných automaticky generovaných stránok môžu byť použité treťou stranou. Takéto využitie osobných informácií však nemožno kontrolovať a Schnella s.r.o. za toto nemôže niesť a neponesie žiadnu zodpovednosť.

Používatelia by si mali byť vedomí skutočnosti, že niektoré informácie o užívateľoch môžu byť automaticky zbierané v priebehu štandardných operácií nášho serveru (napr. IP adresa užívateľovho počítača) a tiež pri použití cookies (malé textové súbory, ktoré sa ukladajú na užívateľovom počítači a server podľa nich dokáže rozpoznať užívateľa, ktorý ho už raz navštívil a potom zaznamenávať jeho správanie a podľa toho napríklad prispôsobiť design a obsah alebo lepšie zameriavať reklamné kampane). Cookies nie sú programy, ktoré by mohli spôsobiť škodu na užívateľovom počítači. Väčšina prehliadačov ponúka možnosť neakceptovať cookies - elektronický obchod však nebude bez povolených cookies fungovať korektne.

Na žiadosť užívateľa podnikne Schnella s.r.o. všetky finančne primerané kroky k odstráneniu všetkých osobných dát daného užívateľa.

 

10. Záverečné ustanovenia

Tieto Obchodné a reklamačné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky vtedy, ak nie je medzi predávajúcim a kupujúcim písomne dohodnuté niečo iné. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky. Zároveň tým kupujúci akceptuje aj cenu platnú v deň objednania tovaru a cenu za dopravu tovaru ku kupujúcemu, ak nebude preukázateľne dohodnuté inak. Všetky práva a povinnosti predávajúceho i kupujúceho nad rámec tejto obchodnej zmluvy sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, predovšetkým potom Občianskym, prípadne Obchodným zákonníkom.

 

Tieto Obchodné podmienky, reklamačné podmienky a podmienky pre ochranu osobných údajov nadobúdajú platnosť dňa 15.11.2013.

Copyright © www.konope24.sk, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.konope24.sk

pri poskytovani sluzeb nam pomahaji soubory cookie. pouzivanim nasich sluzeb vyjadrujete souhlas s nasim pouzivanim souboru cookie.   Ďalšie informácie