Reklamácie
Ako v každom obchode , tak aj v našom e - shope sa môže stať , že budete chcieť zakúpený tovar reklamovať . Hoci sa snažíme predávať iba tovar prvotriednej kvality , vždy sa môže objaviť chybný výrobok , pričom táto vada sa prejaví až po nejakej dobe . Sme samozrejme pripravení Vám maximálne vyjsť v ústrety aj v otázkach reklamácií a pre tieto prípady platia nasledujúce reklamačné podmienky . Všetka reklamačné konanie vo vzťahu k spotrebiteľovi sa riadi Občianskym zákonníkom .
Záručná doba začína plynúť okamihom prevzatia tovaru kupujúcim .
V prípade, že sa v priebehu záručnej doby (v prípade poskytnutia záruky za akosť) alebo v priebehu doby podľa predchádzajúceho odseku vyskytne vada tovaru, pre ktorú nemôže byť zakúpený výrobok riadne používaný, a túto vadu možno odstrániť, má Kupujúci právo na jeho bezplatnú opravu. U odstrániteľné vady na doteraz nepoužitom výrobku má Kupujúci právo namiesto odstránenia vady požadovať výmenu chybného výrobku za bezchybný. U odstrániteľnej chyby má Kupujúci ďalej právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. V prípade vady, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne užívaný ako tovar bez vady, má Kupujúci právo na výmenu tovaru, na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Práva z vadného plnenia Kupujúcemu nenáleží, ak Kupujúci o vade pred prevzatím veci vedel, alebo ak vadu sám spôsobil. Kupujúci nemá právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, ani požadovať dodanie nové veci, ak nemôže vec vrátiť v tom stave, v akom sú doručené, okrem prípadov ustanovených zákonom. Neodstúpi Ak Kupujúci od kúpnej zmluvy alebo neuplatní Ak právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny. Kupujúci má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že predávajúci neuskutoční nápravu v primeranej dobe alebo že by zjednanie nápravy Kupujúcemu pôsobilo značné ťažkosti.
Reklamáciu nie je možné uplatniť na závady atomizer , ktoré vznikli použitím neoriginálnych náplní či e - liquidu , ktoré užívateľ zakúpil inde než od firmy Schnell s.r.o ,Jaurisova 515/4, 140 00 Praha 4, IČ : 28786912 . Na trhu sú aj náplne a e - liquidy s agresívnejším zložením , ktoré môžu poškodiť atomizer . Všetky náplne a e - liquidy predávané našou firmou sú určené do elektronických cigariet predávaných touto firmou .
Predávajúci môže po dohode s kupujúcim nahradiť vadný a prípadne neopraviteľný tovar iným tovarom s rovnakými parametrami .
Záverečné reklamačný ustanovenia
V prípade splnenia vyššie uvedených podmienok garantujeme maximálne urýchlenie reklamácie a jej vybavenie formou výmeny tovaru alebo vrátenie peňazí .
Povinnosti kupujúceho - reklamácie chybného tovaru
Kupujúci je povinný prezrieť tovar ihneď po prevzatí a skontrolovať, či je nepoškodený, kompletný a bez iných chýb. Predávajúci nenesie zodpovednosť za poškodenie tovaru počas prepravy k zákazníkovi. Preto, ak je tovar poškodený dopravou, kupujúci spíše s prepravcom protokol o škode a škodu vymáha od prepravcu, ktorý za túto škodu v plnej miere zodpovedá. Odporúčame poškodenú zásielku od dopravcu vôbec neprevziať a nechať ju vrátiť späť na adresu predávajúceho.
Tovar, ktorý reklamujete, je nutné vrátiť v pôvodnom obale, úplný, vrátane dokladu o zakúpení (faktúry), ktorý slúži zároveň ako záručný list. Ďalej je nutné priložiť sprievodný list s popisom reklamovaných chýb. Faktúra je priložená ku každej zásielke (objednanému tovaru) a táto slúži zároveň ako záručný list. Predávajúci odporúča pre reklamáciu použiť reklamačný list, ktorý je možné si stiahnuť TU.
Ak si zákazník (kupujúci) tovar neodoberá osobne, tak sa rozumie prevzatím tovaru a tým pádom aj dátum začatia plynutia záručnej doby okamih, kedy tovar kupujúci preberá od dopravcu.
Ak kupujúci zistí akýkoľvek rozdiel medzi tým, čo je uvedené na faktúre a skutočne dodaným tovarom (napríklad v druhu alebo množstve dodaného tovaru) alebo ak s dodávkou nedostane správne vyplnený dodací list či faktúru, je povinný ihneď (najneskôr však do piatich dní) podať písomnú správu na adresu predávajúceho, ktorý vyhotovil faktúru. Ak tak neurobí, hrozí mu, že na neskoršie prípadnú reklamáciu nebude braný ohľad.
Rozpor medzi kúpnou zmluvou a dodaným tovarom
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
Uplatnenie reklamácie v záručnej dobe
Reklamovaný tovar je potrebné zaslať doporučene na adresu GRANTplus s.r.o., Husovo nám. 75, 584 01 Ledeč nad Sázavou. Balíček nie je možné zaslať na dobierku, takýto nebude predávajúcim prevzatý. Odporúčame poistenie zasielaného balíčka s reklamovaným tovarom.
Tovar, ktorý reklamujete, je nutné vrátiť v pôvodnom obale, vrátane dokladu o zakúpení, ktorý slúži zároveň ako záručný list. Ďalej je nutné priložiť sprievodný list s popisom chyby. Vzor reklamačného listu je možné si stiahnuť TU.
Kupujúci je povinný do balíčka priložiť nasledujúce nevyhnutné informácie potrebné pre vybavenie reklamácie:
a) kontaktné údaje
b) názov reklamovaného výrobku
c) číslo objednávky, z ktorej sa reklamácia uplatňuje, prípadne číslo faktúry
d) čo najvýstižnejší popis chýb a ich prejavov
Kupujúci má možnosť využitia tohto Reklamačného listu.
K vybavovaniu reklamácií či odstúpeniu od zmluvy použite nasledujúci kontakt:
GRANTplus s.r.o., Husovo nám. 75, 584 01 Ledeč nad Sázavou
GRANTplus s.r.o.
Kubelíkova 1224/42
Praha 3 - Žižkov
130 00
E-mail: email@konope24.sk
Mobil: +420 608 138 367